FAQ - Ofte stillte spørsmål - Lux-Case.no

Levering

1. Er min bestilling sendt? Vi sender alle hverdager. Bestiller du innen kl. 17:00 blir din bestilling sendt samme dag. Bestiller du etter kl. 17:00 blir din bestilling sendt den følgende arbeidsdagen.

2. Hva er den forventede leveringstiden? Vi sender daglig med post Danmark/Sverige. Leveringstiden er fra 7-10 arbeidsdager.

3. Hvilken leveringsmetode benytter dere? Gratis levering blir sendt som alminnelig b-post med Post Danmark/Sverige.

4. Blir min bestilling levert på døren? Ja. Med mindre du har valgt noe annet, som f.eks. døgnposten.

Retur

1. Jeg angrer mitt kjøp, kan jeg returnere? Ja, så lenge betingelsene for returnering er oppfyllt. Les mer i ”Levering og Retur

2. Kan jeg bytte ett produkt til et annet? Vi bytter gjerne, så lenge produktet er ubrukt og returneres i overenstemmelse med forretningsbetingelsene. Avtal evt. med våres support, for hurtigere behandling.

Webshop

1. Jeg har kjøpt et deksel men nå kan jeg ikke finne det? Du har sikkert bestilt den siste kopien av produktet. Når et produkt er utsolgt, vil det automatisk bli fjernet fra butikken. Så snart det er tilgjengelig igjen, dukker den opp i butikken igjen.

2. Jeg kan ikke finne min telefon i webshoppen, kan det være dere ikke har deksel til min model? Vi har det største utvalget av tilbehør til mobil telefoner. Se under "Andre modeller" i din telefons kategori meny (venstre side av nettbutikken). Hvis du har en splitter ny smarttelefon modell, er det mulig at vi ennå ikke har fått produktene som tilhører den modellen inn i vår nettbutikk. Vi bestiller produkter til alle nye telefoner så snart de er tilgjengelige, så det er sannsynligvis bare et spørsmål om noen få dager før vi har produktene klar for den splitter nye smarttelefon modellen.