Frakt og Levering

Lux-Case sender i følge med VOEC-ordningen, som betyr at du ikke vil bli belastet med toll eller merverdiavgift (MVA) på bestillingene dine.

Varene har moms inkludert i prisen. I vognen kan du se den totale prisen, inkludert alle avgifter som moms, frakt og betaling.

Du kan lese mer om på tolletatens og skattetatens nettsteder (lenk nedenfor), eller kontakte dem direkte for mer informasjon.
Vårt voec-nummer er: 2034980

https://www.skatteetaten.no/bedrift-og-organisasjon/avgifter/mva/utland/e-handel-voec/nettbutikker-og-e-markedsplasser-som-er-registrert-i-voec-registeret/

Våre pakker sendes fra vårt lager i Sverige med PostNord.

Leveringstiden avhenger av hvor i landet du bor, ifølge Postens estimater.
Vi har to leveringsmetoder, hvor estimert tid er 2-5 virkedager og 4-10 virkedager henholdsvis.

Alle forsendelsene sendes fra oss til den angitte andressen.
Hvis pakken ikke får plass i postkassen, sendes den videre til nærmeste utleveringssted.

Retur og bytting av varer

Alle produkter kan returneres, så lenge de ikke er i tatt i bruk og at de ikke er skadet.

Merk: Hvis du har mottatt et defekt eller skadet produkt, bør du ikke returnere det med en gang. I stedet bør du sende en e-post til kundesupporten vår på [email protected] og forklare problemet. Du kan lese mer om reklamasjoner her.

Du må selv bære de direkte kostnadene ved å returnere varene, og som avsender er du ansvarlig for at returvarer er forsvarlig innpakket og ikke forsvinner eller blir skadet under transport. På grunn av dette råder vi deg til å sende forsendelsen som pakke med sporing.

Vi har et returskjema du kan bruke hvis du vil, for å gjøre alt litt enklere for både oss og deg. Du kan laste det ned ved å klikke på denne lenken.

Returen kan gjøres innen 30 dager ved å sende den på egen bekostning til:

WePack
C.J. Hambros Plass 2c
0164 Oslo

Legg ved en kopi av ordrebekreftelsen eller fakturaen i pakken, slik at vi kan identifisere bestillingen og produktet etter mottak.
Vennligst oppgi tydelig om du vil bytte, og oppgi navnet eller artikkelnummeret du vil bytte det til.
Hvis du ønsker refusjon, vennligst oppgi dette i stedet.

Returnerer uten forespørsel som er klart skrevet ut, vil automatisk bli refundert.

Hvis du bruker din rett til å angre kjøpet, får du kjøpspris (ekskl. fraktkostnadene) tilbake så snart vi mottar og behandler returen.

Produkter som sendes tilbake uten tilstrekkelig porto, vil bli avvist og returnert til avsender i samsvar med posttjenestens rutiner.
I tillegg vil produkter som sendes til vårt kontor i Sverige bli avvist.

Pengene vil automatisk bli tilbakebetalt med den samme betalingsmåten som ble brukt (f.eks Klarna, PayPal), til den samme kontoen som ble brukt når kjøpet ble fullført.

Lux-Case refunderer ikke fraktgebyrer i forbindelse med utøvelse av returretten.